iunie 14, 2010

De ce

Ma intreb uneori "De ce" si urmeaza "?", "!", sau "........". Raspunsul vine atunci sau nu. Am invatat in adolescenta ca "niciodata nu raspunzi cu "asa" la intrebarea "De ce". Am retinut ideea.
Odata cu trecerea timpului am aflat ca motivatia este cea care te ajuta sa gasesti un raspuns.
Invat de la cei din jurul meu in fiecare zi. Sa zambesc, sa iubesc, sa traiesc clipa, sa tolerez, sa ma controlez, sa ma redescopar. De ce? Pentru ca iubesc oamenii din jurul meu, ma dedic lor, sunt o voluntara.
Mariana, ma gandesc acum cand scriu acest jurnal. Tocmai am terminat de discutat chestiuni organizatorice. Oare? Vom termina vreodata? :)
Esti un exemplu pentru mine de cel care a gasit raspunsul la intrebarea "De ce" din motivatie. Pentru ca iti doresti sa schimbi ceva, pentru ca ai avut ocazia sa cunosti cel putin 30 de personaje care vor ceea ce vrei si tu. Te-a motivat sa pleci la un drum greu, plin de hopuri (si o stii mult mai bine decat mine), sa ma zapacesti cu firul tau taiat in 16 si toate pentru ca vrei altceva.
Sunt alaturi de tine, te sustin, te ghidez, am facut-o acum, o voi face pana in momentul in care vei spune "stop". Si am sa raspund "a invatat sa mearga singura, s-a desprins, va face pasii bine, decisiv, pe drumul care trebuie".
Abia astept sa te vad facand primii pasi. Sa nu fii speriata, voi mai sta in umbra ta, sa te sprijin in cazul unui dezechilibru. Poate nu ai sa stii ca sunt acolo, poate e mai bine sa nu stii. Decid la momentul oportun. Pana atunci, de ce stau langa tine? Am motivatia mea! (Un altfel de "asa", nu?)

Postare: 24 aprilie 2010

Cineva a aruncat zarurile destinului

 Gândurile îmi sunt vraiște, mintea încețoșată, privirea pierdută, iar sunetul vocii tale pe modul ”repeat” îmi răsună ca un ecou în ur...