mai 23, 2012

10 minute



"24h: am realizat ca sunt o femeie puternica, am incredere in mine si in capacitatile mele, ca sunt pragmatica, rationala. Ca am un mental echilibrat si bine ancorat. Ca vasul numit "Carmen" nu poate fi rasturnat de un val, indiferent de dimensiunea acestuia. Ca am toata energia pozitiva sa rup valul in doua. Sunt pregatita, cu toate panzele sus si vant in pupa, cu o aroganta si infatuare ceva de speriat, oricat de invaziv ar fi acest val. Nu imi pasa. E o provocare si iubesc provocarile." Acestea erau gandurile mele in ziua in care am primit rezultatul biopsiei: Cancer de col uterin, stadiul 2. As putea sa dau denumirea medicala care oricum suna foarte pompos.

Acestea sunt gandurile si cu o astfel de atitudinea am plecat la Institutul Oncologic Bucuresti, cu dorinta de a reusi si de a invinge. Dupa 30 de sedinte radioterapie, 5 sedinte de chimioterapie, o interventie chirurgicala radicala, am invins. Acum sunt in afara oricarui risc, dar mereu atenta la tot ceea ce fac. Da, sunt mandra ca am sorbit din cupa invingatorului. Iar acest lucru ma obliga fata de semenii mei. Nimeni nu ne invata cum sa tratam o boala precum cancerul, care a devenit un subiect tabu. Vorbim cu usurinta despre sex, care pe vremuri era un subiect tabu, si nu vorbim despre cancer.

Nu doare, nu este molipsitor, nu inteleg de ce trebuie sa ne ascundem. Tacerea nu ne ajuta, pentru ca ne inchidem in noi. Dar mai multe despre cum poti trece cu usurinta si mai ales ce trebuie sa faci sa previi boala, voi impartasi la evenimentul 10 minute, organizat de Willing.

Te astept alaturi de mine daca iti pasa de sanatatea ta si a celor din jurul tau. Participarea este gratuita, dar te rog sa te inscrii pentru ca locurile sunt limitate.

Ne vedem pe 7 iunie, incepand cu orele 10:00 la Willing, str. Petru Poni nr.1bis, 10 minute!


Cineva a aruncat zarurile destinului

 Gândurile îmi sunt vraiște, mintea încețoșată, privirea pierdută, iar sunetul vocii tale pe modul ”repeat” îmi răsună ca un ecou în ur...