iunie 14, 2010

Agonie si extaz

Gandurile imi sunt amestecate, trairile deasemenea. Starile pe care le am sunt confuze. Acum ma bucur si in urmatoarea secunda ma cuprinde tristetea.
Increderea in cei din jurul meu imi este, iar, pusa la incercare. De multe ori mi-am spus ca va trebui sa incerc sa fiu mult mai rezervata si sa nu ma mai entuziasmez din...
Instabilitate emotionala, acesta ar fi diagnosticul. Imi linistesc sufletul zdruncinat de asteptare ascultand balade. Nimic altceva nu ma poate linisti, nimic nu imi neutralizeaza mai bine starea pe care o am.
Agonie si extaz......asta este ceea ce traiesc acum. In mare parte sunt responsabila de ceea ce mi se intampla. Chiar asi putea spune ca sunt in procentaj maxim responsabila.
Mi-am dorit asta oare? Intr-o proportie destul de mare a fost o conjuctura favorabila. Nu am ramas fara cuvinte, nu am fost impresionata asa cum cred ca au gandit ceilalti. Nu a fost o favoare....nu mi-am facut o favoare. Daca asteptarile au fost altele, nu mai depinde de mine. Efectul produs nu a fost nici pe departe cel asteptat. Indiferent cum ne numim, nu suntem altceva decat purtatorii unui nume. Diferenta o face atitudinea cu care il porti.
E ca in fashion....o haina are valoare prin atitudine. Suntem imbracati intr-un nume. Cand ne dezbracam suntem doar oameni cu valori, cunostinte, carisma.....
Am avut o revelatie! Cat de mult isi poate pune accentul asupra mea inteligenta. Stiam acest aspect, dar nu am vrut sa il urc chiar pana la gradul de principiu.

M-am linistit! Lucrurile vor decurge simplu fara complicatii inutile. Pragmatismul meu a invins si de data aceasta ca de fiecare data. Un prieten mi-a spus la un moment dat ca am "inteligenta tehnica" care ar fi specifica barbatilor. M-a flatat acest lucru. Insa, de cele mai multe ori spun ca "femeie desteapta si Mos Craciun nu exista". In cel mai rau caz o femeie reuseste pentru o perioada de timp sa se identifice cu Mosul.

Cineva a aruncat zarurile destinului

 Gândurile îmi sunt vraiște, mintea încețoșată, privirea pierdută, iar sunetul vocii tale pe modul ”repeat” îmi răsună ca un ecou în ur...