decembrie 31, 2016

A 365-a zi


Astazi este ultima zi din anul 2016 si ne-am obisnuit sa ne facem bilantul anului, sa proiectam anul care tocmai ne bate la usa.
Aleg sa fac un bilant al ultimilor ani. 2016 a fost pentru mine o incununare, un rezultat al anilor trecuti. Poate ca e prea departe sa stau sa ma gandesc la toti cei 40 de ani care si-au pus amprenta si o vor face in continuare. Astazi ma gandesc doar la ultimii 4 ani!
2017 este un an al unui nou inceput. Este un an cu o vibratie puternica, a cifrei 1. Primul numar, primul pas, primul zambet, prima iubire, primul contract. Totul incepe de undeva. Pentru urmatorii 9 ani, maine este inceputul!
Iar astazi, in cea de 365-a zi a acestui minunat an, ultimul dintr-un ciclu de 9 ani, ma simt binecuvantata de tot ce mi-a oferit viata mea pana la acest moment! Stiu ca fara toate provocarile avute in viata nu as fi fost ceea ce sunt astazi. Stiu ca fara momentele frumoase, pline de emotie, fara trairile mele intense nu as sti spre ce imi indrept pasii. Stiu ca fara oamenii pe care i-am intalnit in viata mea, nu as fi fost un om mai bun.
2017 se va cladi pe ceea ce este astazi 2016. Ma va perfectiona in tot ce insemn EU! Mi-am invatat dur anumite lectii ale acestui minunat Univers! Am constientizat repede si aproape fortat, la limita dintre viata aceasta si cealalata, cine sunt EU cu adevarat. Am descoperit doar o parte din mine...acea parte pe care ma pot baza. Prima trapta a propriei mele piramide! De oriunde voi pica in viata asta, stiu ca acolo este limita mea de jos. Mi-am trasat-o constient cu iubire de mine! Acolo sunt eu!
2016 este in care am cimentat relatiile din jurul meu, am descoperit oameni noi frumosi alaturi de care voi construi in anii urmatori, am initiat proiecte frumoase.

2016 este incununarea lui 2013, 2014 si 2015. Este anul regasirii si al satisfactiei. Al unei relaxari si al maturizarii.

II sunt recunoscatoare acestui an, 2016 ca nu mi-a adus emotia trista a despartirii vesnice fizice de parintii mei!
II sunt recunoscatoare acestui 2016 ca mi-a adus bucurie, emotie, satisfactie, trairi intense, fericire si ganduri bune!
II sunt recunoscatoare ca mi-a implinit cea mai mare dorinta, cea de a crestina un suflet, de a fi mama spirituala a unei fapturi minunate, alaturi de care ma voi regasi si implini ca OM.

Le sunt recunoscatoare anilor ca mi-au adus langa mine Oamnei frumosi, cu vibratie puternica.

Va multumesc anilor ramasi amintiri pentru tot ceea ce mi-ati oferit si invatat. De la fiecare dintre voi am luat, cu pipeta din clepsidra timpului vostru, grauntele de nisip al rabdarii. Intorc asta seara, clepsidra lui 2017 cu incredere ca va fi un primul an din ciclul urmatorilor 9, minunat, fantastic si plin de surprize.

Sunt pregatita sa primesc si sa imbratisez tot ce va avea sa imi ofere! Cu siguranta tot ce voi primi are un scop!

Cu dor de mine iti urez "La multi ani, 2017!"

Cineva a aruncat zarurile destinului

 Gândurile îmi sunt vraiște, mintea încețoșată, privirea pierdută, iar sunetul vocii tale pe modul ”repeat” îmi răsună ca un ecou în ur...