mai 23, 2012

Pasiunea de a organiza evenimente


Nu mai retin cu exactitate cand am organizat primul eveniment. Daca ar fi sa folosesc un sablon "cant de cand eram mica, de la gradinita". Ei, nu chiar de atunci, dar undeva pe la varsta adolescentei am organizat o piesa de teatru. Si am avut si spectatori, unul singur ce este drept, tatal uneia dintre "actrite". Initiativa am avut inca din copilarie, asta cu certitudine, asa cum avem fiecare dintre noi.

Cu multa placere imi amintesc, acum, de ideea pe care am avut-o la sfarsitul clasei a VIII-a de a ne surprinde tovarasii profesori cu o piesa de teatru. "Bucuriile si necazurile notei 3". Si ne-am organizat, am impartit rolurile. Iar pentru ca petrecearea era cu cele 2 clase A si B, am realizat un spectacol comun.

Apoi au urmat petrecerile in familie, pe care le organizam la nivel de meniu si arajantul platourilor. Asta a ramas si acum valabil in familie, mai ales cand merg la parinti in vizita: aranjez platourile cu mare drag. Dar, din cele de familie, cel mai mult m-au provocat zilele de nastere ale lui Iuli. Acolo, chiar ai nevoie de multa creativitate si imaginatie, mai ales cand vine vorba de copii. Acum cred ca nu mai sunt "la moda" petrecerile acasa. Si e pacat!

Si daca tot sunt in punctul imi amintesc ce am mai organizat, in 1997 aprilie 10, ziua de nastere a unui foarte bun prieten. Acolo provocare. Peste 50 de participanti (ca la un botez), iar toata mancarea s-a facut intr-o camera de camin.Si s-a gatit, nu gluma! Atunci am coordonat prima echipa. Eram o echipa de 6 fete!

Gustul organizarilor l-am prins in anii 98, 99, cand faceam parte dintr-o organizatie si fiind numiti "bucataria" ne revenea sarcina de a implementa tot: conferinte municipale, judetene, intalniri, conferinte de presa, congrese. Lucram in echipa si eram coordonatorul unui intreg departament, de 30 de persoane. Provocari, provocari. In acea perioada am organizat pentru prima data un concurs de Miss care mi-a fost "invatatura de minte". Am stat departe de astfel de evenimente! In schimb, in ceea ce priveste partea de organizare a distractiilor din grup, imi revin fara ca macar sa cer asta. Poate si pentru ca sunt dinamica si energica.

In ultimii 6 ani am organizat tot felul de evenimente, de la sedinte, intalniri, pana la evenimente de business si chiar intalniri regionale. Toate in echipa, unele fiind coordonate de mine, altele facand parte din echipa. Asa s-a nascut ideea de a oferi consultanta companilor, firmelor care doresc sa creeze sau sa organizeze un eveniment intern sau extern.

Daca iti doresti sa organizezi un eveniment in cadrul companiei, nu ai un buget marinimos si nici timp sa te ocupi, apeleaza cu incredere un consultat in organizari evenimente.
Experienta mea de mai mult de 10 ani intr-o astfel de activitate o pun in slujba ta! De ce? Pentru ca am o pasiune pentru evenimente si pentru ca imi plac provocarile. Si fiecare eveniment este o noua provocare. Voi fi langa tine daca iti vei dori: intalniri de afaceri, simpozioane, seminarii, conferinte de presa, congrese, evenimente de promovare companie sau produs, cocktailuri, petreceri tematice, aniversari de companii.
Mai mult decat atat, daca vei dori sa iti surprinzi prietenii invitandu-i la tine acasa, voi fi alaturi de tine amenajand locul intalnirii. Te voi ajuta sa reinvii spiritul petrecerii momentelor placute si relaxante de ACASA!

Cineva a aruncat zarurile destinului

 Gândurile îmi sunt vraiște, mintea încețoșată, privirea pierdută, iar sunetul vocii tale pe modul ”repeat” îmi răsună ca un ecou în ur...