mai 08, 2011

Incotro?

Spre ce ne indreptam? Care este scopul nostru? Poate ca stim, poate ca nu stim.....dar cu certitudine exista un moment in viata in care parca din temelii iti sunt zdruncinate toate principiile, valorile si toata credinta.

Intr-un astfel de moment ma aflu acum. Nu stiu cine sunt, nu stiu de unde am plecat si unde vreau sa ajung. Nu stiu cum ma cheama nici cu actul in mana. Nu pot sa citesc pentru ca am orbit. Cineva mi-a spus "porti o greutate in suflet", ai sa scapi de ea, dar va trebui sa mai astepti. Cat, cum, pana unde? Sunt singura care imi pot da raspunsul.

Totul este cuprins de negura durerii. Acea durere care iti sfasie trupul in interior, acea durere care te face sa urli cu disperare in sufletul tau. Mai ai momente cand rabufnesti pe cei care te inconjoara si te eliberezi. Dar e doar un moment...

Solutia vine din tine, e la tine, acesta este raspunsul pe care ti-l da oricine, dar oare numai tu esti unicul detinator? Habar nu am. Si nu imi doresc decat liniste. Oare cum ar fi, la mica publicitate sa ai postat un anunt de genul "Caut liniste. Dau la schimb putin din zbuciumul meu interior" :)

Cineva a aruncat zarurile destinului

 Gândurile îmi sunt vraiște, mintea încețoșată, privirea pierdută, iar sunetul vocii tale pe modul ”repeat” îmi răsună ca un ecou în ur...